FAQ

Saznajte odgovore na najčešće postavljana pitanja

Kako vam možemo pomoći?

Pretražite naš odjeljak za podršku

Otvaranje računa

  • Kako da kod Xtrade.com otovorim račun za trgovanje?

    Idite na Registruj, ispunite obrazac i bit ćete ulogovani sa vašim računom za trgovanje. U iskočnoj poruci ćete dobiti nasumično generiranu lozinku, koju trebate promijeniti u svoju. Primit ćete i mail dobrodošlice sa korisničkim imenom i lozinkom.

  • Koliko trebam platiti da bi otvorio Xtrade račun?

    Besplatno je. Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za registraciju.

  • Da li mogu otvoriti više računa za trgovanje?

    Ne. Možete otvoriti samo jedan račun.

  • Kako ovdje mogu zaraditi novac?

    Trebate mudro investirati. Trgovanje FX-om i CFD-ovima podrazumjeva određeni rizik od gubitka, posebno zbog trgovanja na principu finansijske poluge. Kliknite ovdje da pričitate kompletno upozorenje na rizik. Informacije koje se nalaze na ovoj web lokaciji i u objavljenim dokumentima su samo opće prirode i ne uzimaju u obzir vaše lične okolnosti, financijsku situaciju ili potrebe. Trebali biste pažljivo razmotriti naš Ugovor sa klijentima i potražiti nezavisni savjet prije nego što odlučite da li je trgovina takvim proizvodima pogodna za vas.

  • Kako mogu početi trgovati?

    Ako ste već otvorili račun za trgovanje, poslali identifikacijeske dokumente za potvrdu računa i dali depozit, možete početi trgovati.

  • Mogu li početi trgovati a nemam iskustva?

    Da. NašOur Centar za obrazovanje i Xtrade Akademija nude videa sa obukama, e-knjige i druge izvore informacija pogodne i za početnike i za profesionalne trgovce.

  • ne želim da ispunim registracijski obrazac i otkrijem svoje lične podatke. Da li je to moguće?

    Kao kompanije koja poštuje zakon - podložni smo brojnim zakonima, propisima sa kojima se moramo uskladiti i procedurama za prihvatanje klijenata - te zbog toga moramo imati podatke o klijentima (KYC). Trudimo se svim snagama da zaštitimo privatnost, sigurnost i integritete vaših ličnih podataka.

  • Koji znakovi su prihvatljivi za registracijski obrazac?

    Koristite samo slova i brojeve. Izbjegavajte simbole.

  • Hoćete li zatvoriti moj račun ako je stanje na računu nula?

    Računi na kojima je stanje nula, neće biti zatvoreni osim ako to klijent zatraži.

  • Da li nudite zaštitu od minusa na računu?

    Da. Interesi naših klijenata su naš primaran cilj, te stoga vaš bilans neće biti negativan sa Xtradeom. Zaštita od minusa na računu trgovca će spriječiti od zaduživanja. Nažalost, svaki Forexov maloprodajni broker ne nudi zaštitu od negativnog bilansa. Za neiskusnog trgovca, nedostatak poziva marže može značiti razliku između gubitka ulaganja i zaduživanja. Ovo je suptilna, ali ključna razlika. Kod trgovanja Forexom, vi možete tolerisati gubitak novca kojeg možete priuštiti da izgubite (na kraju krajeva, ne postoji savršen trgovac koji stalno dobiva). Međutim, zaduživanje nikada nije prihvatljivo, bez obzira na vaše iskustvo.

  • Zaboravio/la sam lozinku. Šta da radim?

    Kliknite na "Zaboravio/la lozinku" koja se nalazi ispod okvira za ulogovanje i poslat ćemo lozinku na vašu email adresu.

  • Kako mogu promijeniti lozinku?

    Da promijenite lozinku, ulogujete se na svoj Xtrade račun, kliknite na Opcije računa > Promijeni lozinku

  • Može li voditelj računa trgovati umjesto mene?

    Ne nudimo usluge voditelja računa. Vi ste jedini vlasnik računa i samo vi donosite odluke.

  • Kako mogu preuzeti platformu?

    Naša web platforma prilagođena je korisnicima i nije potrebno da je preuzimate.

  • Imate li MT4?

    Na žalost, trenutno ne nudimo platformu MT4.

  • Kako da otvorim demo račun?

    Demo račun se aktivira čim otvorite račun za trgovanje. *Podliježe uslovima minimalnog uloga

  • U okviru ekrana za trgovanje, kako se prebacujem sa stvarnog na demo račun?

    U okviru odjeljka Moj nalog, prebacujete se sa stvarnog na demo račun koristeći dugme "Prebaci".

  • Koja je razlika između računa za trgovanje i demo računa?

    Mada su sve osobine i funkcije stvarne platforme dostupne i na demo platformi, korisnici treba da imaju na umu da simulacija ne može u potpunosti replicirati uslove stvarnog tržišta. Jedna važna razlika je da obim koji se provede kroz simulaciju ne utječe na tržišta, dok u stvarnom trgovanju utječe, posebno ako su dijelovi veliki.

  • Kako da ulažem sredstva na demo račun?

    Sredstva će automatski biti uložena na vaš demo račun 7 dana od dana registracije.

  • Koliko dugo mogu da koristim demo račun?

    Xtrade-ovi demo računi ne prestaju važiti.

>Bonusi

  • Koje vrste bonusa nudi Xtrade?

    Xtrade nudi dvije vrste bonusa: kreditni i novčani.

  • Koja je razlika između kreditnog/bonusa na čekanju i novčanog bonusa?

    Novčani bonus se istovremeno dodjeljuje, a onda morate ostvariti potrebnu količinu Xpoena; i obratno sa kreditnim/bonusom na čekanju.

  • Gdje mogu više pročitati o vašim promocijama bonusa?

    Kliknite ovdje kako biste vidjeli najnovije promocije.

  • Nisam primio/la bonus za provjeru broja telefona, šta treba da uradim?

    Kontaktirajte Podršku za korisnike preko chata uživo, e-pošte ili nazovite kako bi vam to dodijelili.

  • Šta su Xpoeni?

    Vaš prosječni obim trgovanja izražen u poenima.
    Na primjer: Ako otvorite poziciju u EUR/USD koja vrijedi $100.000, dobit ćete pri odabiru 100 Xpoena, jer svaki iznos trgovanja od $1.000 vrijedi 1 Xpoena.

  • Ispunio/la sam potrebnu količinu trgovanja za Xpoene. Zašto moj bonus nije dodijeljen?

    Umjesto toga ste primili bonus u gotovini i dodjeljen vam prije prije nego ste sakupili potrebnu količini Xpoena.

  • Niste dobili bonus pri verifikaciji računa mada je vaš račun u potpunosti verificiran.

    Račun ste verificirali prije nego što ste stavili svoj prvi ulog. Onog trenutka kada na račun stavite sredstva, dobit ćete bonus koji se dodjeljuje pri verifikaciji računa.

Verifikacija računa

  • Zašto tražite moje dokumente?

    Kao kompanija regulirana zakonima, radimo prema nekoliko zakona protiv pranja novca i krađe identiteta kao i prema brojnim procedurama poštovanja pravila koje su nametnula nadležna tijela: CySEC, ASIC i IFSC.

  • Kako da provjerim svoj račun?

    Možete učitati svoje dokumente preko svog računa:
    Opcije računa > Verifikacija računa ili ih pošaljite putem e-pošte na documents@xtrade.com

  • Koje dodatne dokumente moram priložiti?

    U skladu sa našim postupcima KYC (Know Your Client - Poznajite svog klijenta) od vas se traži da dostavite kopiju u boji vašeg važećeg identifikacijskog dokumenta te nedavni dokaz o adresi (električna energija, plin, voda, telefon, nafta, ugovor za internet i/ili kablovsku televiziju, izvod bankovnog računa), na kojem se nalaze vaše ime, adresa i nedavni (unutar zadnja 3 mjeseca) datum.

  • Mogu li otvoriti račun podnošenjem nekog drugog identifikacijskog dokumenta koji nije pasoš?

    Da. Važeća lična karta ili vozačka dozvola je također prihvatljiva.

  • Hoću li dobiti e-poštu ili obavještenje koje potvrđuje status mog računa?

    Dobit ćete automatsku e-poštu koja potvrđuje vaš račun čim postane potpuno verifikovan.

  • Kako mogu ažurirati svoje lične informacije?

    Ako želite da ažurirate vašu e-mail adresu, broj telefona ili adresu stanovanja, pošaljite zahtjev na documents@xtrade.com zajedno sa dokumentom koji potkrepljuje zahtjev.

Depoziti

  • Koji je minimalni iznos za depozit?

    200 USD, ali Xtrade ponekad ima promotivne ponude gdje nudi niži minimum za depozit.

  • Nudite li bonuse za depozite?

    Da, nudimo i do 100% bonusa na vaš depozit (*Primjenjuju se uslovi bonusa). Za više informacija, putem e-pošte ili razgovora uživo možete kontaktirati naše profesionalno osoblje.

  • Je li moguće da izgubim više nego što sam položio?

    Ne, ne možete izgubiti više od vašeg početnog depozita.

  • Koje opcije za depozit Xtrade nudi?

    Kreditne/debitne kartice, bankovni transfer, American Express, PayPal i mnoge druge opcije. Za više detalja, kliknite ovdje.

  • Ima li naknade za depozit?

    Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za depozite.

  • Moj depozit preko kreditne/debitne kartice je odbijen.

    Toplo vam preporučujemo da provjerite sa svojom bankom da li postoji blokada međunarodno ili online transakcije. Ili je iznos depozita veći nego što je dozvoljen vaš dnevni limit za kreditnu/debitnu karticu.

  • Mogu li položiti depozit sa računa rođaka ili prijatelja?

    Ne. Ne primamo bilo kakve uplate sa računa trećih lica. Svi depoziti moraju doći sa vašeg računa.

Informacije o trgovanju

  • Koje je radno vrijeme platforme?

    Tržište radi od nedelje 21:00 GMT do petka 21:00 GMT tokom ljetnog računanja vremena. Tokom zimskog računanja, tržište radi od nedelje 22:00 GMT do petka 22:00 GMT. Međutim neki instrumenti su dostupni samo tokom određenih sati tokom dana. Za radno vrijeme svakog instrumenta, kliknite ovdje.

  • Zašto je platforma zatvorena tokom vikenda?

    Xtrade platforma je zatvorena tokom vikenda jer su tržišta zatvorena.

  • Kako mogu početi trgovati?

    Prođite naš Centar za obrazovanje i imajte na umu da vam preporučujemo da ne počinjete trgovati dok u potpunosti ne savladate našu platformu. Onda se jednostavno ulogujete na svoj račun i počnite trgovanje.

  • Postoje li rizici kod trgovanja?

    Trgovanje FX-om i CFD-ovima podrazumjeva određeni rizik od gubitka, posebno zbog napredne prirode trgovanja. Kliknite ovdje da pročitate kompletno upozorenje na rizik. Informacije koje se nalaze na ovoj web lokaciji i u objavljenim dokumentima su samo opće prirode i ne uzimaju u obzir vaše lične okolnosti, financijsku situaciju ili potrebe. Trebali biste pažljivo razmotriti naš Ugovor sa klijentima i potražiti nezavisni savjet prije nego što odlučite da li je trgovina takvim proizvodima pogodna za vas.

  • Šta mi je potrebno kako bih mogao/la trgovati?

    Potreban vam je kompjuter ili mobilni uređaj (koji podržava iOS, Android ili Windows) sa brzom internet vezom i račun za trgovanje sa položenim novcem. Toplo vam preporučujemo da prođete obuku u našem centru prije nego što počnete trgovati.

  • Šta je finansijska poluga i šta ona nudi?

    Finansijska poluga nudi početak velike trgovine sa niskim depozitom marže. Iznos dostupne finansijske poluge varira, sa uvećanjem i to 400:1
    Na primjer 100:1 znači da trgovina valutama vrijedna 100.000 $ može donijeti depozit marže u iznosu od 1.000 $. Finansijska poluga omogućava korištenje kredita kako bi trgovali iznosima većim nego što je to vaš depozit.
    Upamtite, što je veća finansijska poluga to je veći rizik od gubitka vašeg uloženog kapitala. Finansijska poluga može ići u vašu korist ali i protiv vas.

  • Postoje li nedostaci kod trgovine putem finansijske poluge?

    Iako poluga omogućava da kontrolirate velike iznose sa malim depozitom marže, možete biti izloženi velikom negativnom kretanju cijena.

  • Mogu li promijeniti finansijsku polugu?

    Zadani odnos finansijske poluge se ne može mijenjati.

  • Šta je pip?

    Pip je najmanja jedinica promjene u odnosu cijena kod finansijskih instrumenata (stopa para valuta).

  • Šta je razlika (spead)?

    Razlika (spread) se odnosi na razliku između tražene i ponuđene cijene.

  • Šta znače "kratka" i "duga" pozicija?

    Duga pozicija- kada klijent kupuje sredstva a kratka kada klijent prodaje sredstva.

  • Kako da izračunam vrijednost jednog pipa?

    Iznos osnovne valute * pipova = Vrijednost u ponuđenoj valuti
    Vrijednost 1 pipa u EUR/USD= 1 grupa (100 000 €)*0,0001= 10 USD
    Vrijednost 1 pipa u USD/CHF= 1 grupa (100 000 $)*0,0001= 10 CHF
    Vrijednost 1 pipa u EUR/JPY= 1 grupa (100 000 €)*0,01= 1000 JPY

  • Šta je klizanje?

    Do klizanja može doći tokom perioda velike oscilacije na tržištu, obično uzrokovanog važnim vijestima iz oblasti ekonomije. To rezultira time da vaša pozicija biva provedena po drugačijoj stopi od one koju ste odredili; zatvorena po sljedećoj dostupnoj cijeni.

  • Kako da se nosim sa rizikom od oscilacija na tržištu?

    Najbolji način da se nosite sa rizikom tokom oscilacija na tržištu je da se pobrinite da vaš račun uvijek ima dovoljnu maržu. Preporučuje nekoliko mjera bezbjednosti:
    ✔ Pratite status vaših otvorenih pozicija.
    ✔ Odredite "zaustavi gubitak" kako biste ograničili rizik.
    ✔ Neka vaš račun ima dovoljno sredstava preko zahtijevane marže.

  • Šta je narudžba sa limitom?

    Narudžbe sa limitom su "uzmi profit" narudžbe gdje kupujete ili prodajete utvrđeni iznos finansijskog instrumenta po određenoj ili boljoj cijeni.

  • Kako mogu vidjeti svoju historiju trgovanja?

    Ulogujte se na svoj račun za trgovanje i kliknite Opcije računa > Upravljanje sredstvima > Monetarna historija ili Izvještaj aktivnosti

  • Šta su "Uzmi profit" ili "Zaustavi gubitak"?

    "Stop loss" (Zaustavi gubitak) i "Take profit" (Uzmi profit) su vrste narudžbi koje se obavljaju na tržištu da bi se zatvorila otvorena pozicija. "Zaustavi gubitak" postoji kako bi se spriječilo daljnje nepovoljno kretanje cijene a "Uzmi profit" je da bi se profitiralo od povoljnog kretanja cijene.

  • Kako da postavim "zaustavi gubitak" ili "uzmi profit"?
    Dođite na iskočni okvir Uredite poziciju:
    • Kreirajte poziciju Uzmi profit odabirom Zatvori pri dobiti i odredite stopu ili iznos pri kojoj se pokreće ova opcija
    • Kreirajte poziciju Zaustavi gubitak odabirom Zatvori pri gubitku i odredite stopu ili iznos pri kojoj se pokreće ova opcija
  • Da li ću biti obaviješten/na ako budem predmet poziva marže?

    Xtrade će informirat premium klijente u slučaju poziva marže. Vaša marža se posmatra u realnom vremenu, pružajući vam mogućnost da znate gdje stojite u bilo koje vrijeme. Pozivi marže mogu izazvati zatvaranje vaših otvorenih pozicija u slučaju da vaš dostupni depozit marže padne ispod uslova marže za određeni instrument.

  • Šta znači datum isteka u tabu detalji?

    Neki instrumentima se trguje na osnovu temeljnih ugovora za fjuturs. Ti instrumente imaju određeni datum isteka trajanja kada se svi otvorene ponude/ limiti zatvaraju.

  • Gdje mogu pronaći datum isteka trajanja za određeni instrument?

    Za one instrumente koji imaju datum isteka trajanja, jednostavno kliknete na tab Detalji koji je povezan za instrument.

  • Šta je trend?

    Trend je opća uputa za tržište ili za cijenu roba i trendovi mogu varirati u dužini od kratkog , preko srednjeg do dugog.

  • Šta je značenje stupnjeva podrške i otpora?

    U tehničkoj analizi, podrška i otpor su koncepti koji objašnjavaju da će kretanje kretanje sigurnosne cijene biti zaustavljeno i da će krenuti unazad pri prethodno utvrđenim nivoima cijene.

  • Šta je dostupna bilanca i kako se razlikuje od kapitala?

    Dostupna bilanca: Iznos dostupan za korišćenje kao inicijalna margina.
    (Kapital) - (Korištena marža)
    Kapital: Depozit - Povlačenja novca + Bonus + Zatvoreni P&L + Otvoreni P&L

  • Šta je M. marža? Kako se koristi?

    Da zadržite vašu novu poziciju otvorenom, kapital na vašem nalogu mora premašiti ukupni nivo marže održavanja. Zahtjevi nivoa marže održavanja su specifični za svaki finansijski instrument. XTrade uvijek prikazuje nivo marže održavanja za svaki individualni instrument.

  • Šta je P&L (P&G)?

    Ukupni profit i gubitak naveden u osnovnoj valuti računa.

  • Gdje mogu pronaći otkazane ponude/limite?

    Kliknite na Opcije računa > Upravljanje sredstvima > Monetrani izvještaj.

  • Šta je indikator Visoko/nisko?

    Pokazuje najvisočiju ponudu i najnižu traženu cijenu dostignutu tokom tog dana trgovanja.

  • Šta me sprječava da otvorim trgovanje?

    Trgovanja se mogu započeti samo ako ima dovoljno kapitala i samo tokom satnice u kojoj se trguje određenim finansijskim instrumentom u javnoj razmjeni.

  • Gdje mogu pronaći satnicu kada se trguje određenim instrumentom?

    Kliknite na "Detalji" kod instrumenta.

  • Kako da snizim minimalni lot trgovanja?

    Kontaktirajte svoju Službu za podršku klijentima kako biste imali direktnu podršku.

  • Kako neki instrument mogu dodati spisku omiljenih?

    Kliknite ikonu Zvijezda na instrumentu.

Naknade i provizije

  • Šta je razlika (spread)??

    Razlika (spread) se odnosi na razliku između tražene i ponuđene cijene finansijskog instrumenta.
    Da biste vidjeli vrijednost razlike za svaki proizvod, pogledajte spisak CFD-ova.

  • Šta je premium naknada?

    Držanje pozicije otvorenom nakon određenih sati (priblično 22.00 GMT (21.00 DST)), kao što je prikazano na displeju "Detalja" XTradove trgovinske platforme, čini vas podložnim XTradovom premium finansiranju koje se oduzima s vašeg računa. Premium će pokriti dobit/troškove povezanih finansija.
    Izmirenje trgovanja pojavljuje se dva poslovna dana (T+2) poslije dana trgovanja (otvaranje/zatvaranje pozicije). Dan izmirenja se također naziva dan vrijednosti.
    Da biste vidjeli naknade za Premium prodaju i Premium kupovinu za svaki proizvod, pogledajte spisak CFD-ova.

  • Šta je naknada za neaktivnost?

    Naknada neaktivnosti naloga od i do 10 USD mjesečno se procjenjuje na naloge koji nisu aktivni. Nalog se smatra neaktivnim ako se nije trgovalo u periodu od 3 mjeseca.

  • Da li Xtrade naplaćuje naknadu za depozit/podizanje novca?

    Xtrade ne naplaćuje nikakve naknade za depozite/obradu podizanja novca. Ali banke i/ili banke posrednici, mogu naplatiti naknadu za obradu. Ne prihvatamo bilo kakvu odgovornost za takve naknade.

Povlačenje novca

  • Kako mogu tražiti povlačenje novca?
    Uradite sljedeće korake:
    • Logujte se na svoj Xtrade račun
    • Kliknite "Podigni" na glavnoj stranici Trgovanja na webu
    • Unesite iznos i kliknite na dugme "Podigni".
    • Kako biste završili zahtjev, molimo Vas da oštampate obrazac za podizanje sredstava, potpišete ga ručno i pošaljete ga na withdrawals@xtrade.com ili faksom: +357 25030429
    • Kada je vaš zahtjev ispunjen, informacije se proslijeđuju nama za obradu. Primit ćete e-poštu potvrde o zahtjevu za podizanje.
  • Kako da provjerim status mog zahtjeva za povlačenje?

    Kliknite Opcije računa > Upravljanje sredstvima > Zahtjevi za povlačenje i onda ćete vidjeti novi iskočni prozor sa svim detaljima povlačenja.

  • Da li mogu otkazati moj zahtjev za povlačenje?

    Svoj zahtjev možete otkazati u bilo koje vrijeme dok god ima status "Na čekanju"

  • Zašto je moj zahtjev za povlačenje odbijen?
    Zahtjevi za povlačenje mogu biti odbijen iz jednog ili više navedenih razloga:
    • Vaš račun nije u potpunosti verifikovan. (Molimo imajte na umu da vaš račun mora biti potpuno verifikovan prije procesa povlačenja sredstava. Lista potrebnih dokumenata se može pronaći ovdje. U posebnim situacijama, Kompanije zadržava pravo da zahtijeva dodatne dokumente.)
    • Nismo primili potpisan obrazac za povlačenje.
    • Zahtjev za povlačenje nije ručno potpisan, primili smo samo dijelove ili na njemu stoji datum povlačenja koje je već odbijeno.
    • Ne možemo da prebacimo sredstva na bankovni račun/e-novčanik jer podaci koje ste nam dali nisu ispravni.
    • Zahtijevani obim nije završen.
  • Zašto mi sistem ne omogućava da tražim povlačenje?

    Ako imate otvorene pozicije, nećete biti u mogućnosti povući cijeli iznos bilance. Minimalni iznos potreban je za održavanje marže za održavanje.
    (Dostupna bilanca – Marža za održavanje) i marža >= 1% = Maksimalni iznos povlačenja

  • Koliko dugo traje obrada povlačenja?

    Obrada zahtjeva za povlačenje traje do pet radnih dana. Kašnjenja su izvan naše kontrole i mogu se dogoditi zbog metoda povlačenja sredstava treće strane (npr. kompanije kreditne kartice, banke koji vrši prenos ili posrednih banaka koje mogu odgoditi transfer, u izvanrednim slučajevima to može potrajati i do 3 sedmice).

  • Koje opcije povlačenja imate?

    Vaše podizanje se obrađuje na isti način na koji ste obavili polaganje. Ako ulažete sa vašom kreditnom karticom, svi iznosi podizanja će biti vraćeni na tu kreditnu karticu. Isto tako, ako se ulaganje izvrši preko bankovnog transfera, podizanja će biti premještena nazad na vaš bankovni račun. Drugi ulozi koji su obavljeni preko e-novčanika će biti vraćeni kao bankovni transfer ili preko Skrill/Netteler e-novčanika.

  • Ako iznos koji želim podići prelazi iznos koji sam položio/la, kako mogu podići novac?

    Jednostavno slijedite proceduru povlačenja i sredstva će biti vraćena na osnovu metode kojoj je depozit i urađen.

  • Kako mogu naći obrazac za povlačenje?

    Logujete se na račun, kliknite Opcije računa > Upravljanje sredstvima > Zahtjevi za povlačenje te kliknite na Detalji koji se nalaze kod zahtjeva za povlačenje na čekanju.

  • Zašto je moj obrazac za povlačenje nije prihvaćen?

    Obrazac potpišite hemijskom olovkom jer se virtualni potpisi ne prihvataju.
    Pošaljite nam kompletan obrazac a ne samo dijelove istog. Potrebno je da dobijemo originalni obrazac na kojem se vidi logo naše kompanije.
    Datum na vašem zahtjevu za povlačenje mora biti isti kao onaj kada pravite zahtjev.

  • Koliko dugo treba da dobijem sredstva?

    Obično je potrebno do 10 radnih dana ako se refundiranje radi preko banke ili preko kreditne/debitne kartice. Uplate na e-novčanik su na vašem računu pojave istog momenta kada se povlačenje odobri.

Deaktiviranje računa

Kako mogu deaktivirati svoj račun?

Molimo kontaktirajte našu Podršku za korisnike kako bi vam pomogla.

PayPal

  • Kako otvoriti PayPal račun?
    1. Otvorite web stranicu PayPala i kliknite na 'Prijavi se' na vrhu stranice.
    2. Odaberite vrstu računa koji želite otvoriti, "Lični" ili "Poslovni" te kliknite na 'Nastavi/Dalje'.
    3. Unesite svoju adresu e-pošte, kreirajte šifru i kliknite na 'Nastavi/Dalje'.
    4. Ispunite svoje lične podatke i kliknite na 'Slažem se i kreiraj račun'.
    Dodajte karticu/kreditnu karticu/povežite svoj bankovni račun.
    Slijedite uputstva ispod u skladu sa odabranom metodom.
  • Verifikujte svoj račun uz pomoć svog bankovnog računa

    Samo dodajte i potvrdite bankovni račun. PayPal će poslati dva mala depozita na vaš račun. Unesite ova dva depozita na web stranicu PayPala. Za potvrđivanje svojih podataka javite se na kratki telefonski poziv za potvrdu od PayPalove usluge treće strane za potvrdu autentičnosti i spremni ste.

  • Koliko dugo traje obrada plaćanja sa vašim bankovnim računom?

    Kada je bankovni račun povezan sa vašim PayPal računom a nemate raspoloživih sredstava na njemu, PayPal će prvo povući novac sa vaše banke što znači da to postaje bankovni transfer a obrada plaćanja može trajati do 3 dana.

  • Verifikujte svoj račun uz pomoć svoje kreditne kartice

    Unesite svoje podatke u PayPal račun. Dvije male transakcije će biti izvršene sa vaše kartice. Vratite se nazad na PayPal i unesite te dvije transakcije skupa sa kodom koji se pojavi na vašem izvodu kreditne kartice. Naplate će biti nadoknađene a vaš račun će biti verifikovan.

  • Koliko dugo traje obrada plaćanja sa vašom kreditnom karticom?

    Plaćanje se vrši istog momenta ako imate kreditnu/debitnu karticu povezanu sa vašim PayPal računom.

Pravi račun
Otvorite račun i dobit ćete pristup našem širokom asortimanu CFD instrumenata.$25 Novčanog bonusa Nije potreban ulog.
*Primjenjuju se uslovi
Trgovanje CFD-ovima uključuje značajan rizik od gubitka. Trgovanje Forexom/CFD-ovim obuhvaća značajan rizik, što znači da postoji mogućnost da izgubite sav uloženi kapital. Molimo vas da osigurate da razumijete rizike.